Go to footer

Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Публікація і обговорення інформації пов'язаної з організацією та проведенням змагань в Авіаційно Космічному Центрі КПДЮ

Модераторы: Titan, 011



    Правила форума
    Теми створюють тільки адміністратори і модератори. Читають і коментують всі.

Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 01:50

Вправи:

1-й рік навчання:
1) Л-39_ПМУ_2х180_а/п-Симферополь, Мелітополь, Івано-Франківськ, праве або ліве коло;
2) Л-39_СМУ_2х180_(3 200м.х250м.)_а/п-Одеса, Мелітополь, Івано-Франківськ, праве або ліве коло;

2-й рік навчання:
1) Міг-21_СМУ_2х180_(3 200м.х250м.)_а/п-Ататюрк, Кошиця, Brindisi_праве або ліве коло;
2) Міг-21_СМУ_маршрут-конвейєр_(3 200м.х350м.)_а/п-Бориспіль-Жуляни-Гостоміль-Жуляни-Бориспіль;
3) Міг-21_Пілотаж_посадка в СМУ__(3 200м.х1 500м.х250м.)_а/п-Бориспіль;
4) Міг-21_ПМУ_бойове застосування_(штурмовка, перехоплення, прикриття)_горна місцевість
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 01:55

1) Л-39_День_ПМУ_2х180;
2) Л-39_День_СМУ_2х180.
СМУ_3 200м.х250м.

Порядок роботи під час польоту по колу (2х180°) на авіатренажері L – 39

1. Запустити двигун, оберти «малого газу» - 55-57 %, випустити закрилки на 25°, збільшити оберти з таким розрахунком, щоб зрушити літак з місця, прибрати оберти і розпочати руління (Vрул.= 30 км\год , перед розворотом і в процесі розвороту ≤ 10 км\год)
2. Зайняти ЗПС, МК зльот.= 0°, отримавши дозвіл на зліт – плавно перемістити РУД за час не менше 8 сек. з упору «МГ» до упору «МАХ» (106 %) і утримуючи літак на гальмах пустити секундомір. Відпустити гальма, почати розбіг. Витримувати напрямок за допомогою педалей, чим більша швидкість, тим менший хід педалей. Увагу розподіляти наступним чином, - «напрямок» \ «швидкість», «напрямок» \ «швидкість».
3. На V= 150 км\год ручку плавно на себе 3\4 ходу, одночасно 2 натискання трімера вниз.
4. На V= 160 км\год. літак підніме ніс (переднє колесо) і через кілька секунд плавно відірветься від землі, після чого відпусканням ручки від себе встановити по авіагоризонту тангаж 8-10°. Vвідриву= 180 - 190 км\год. Слідкувати за висотою і відсутністю кренів (погляд ліворуч 20° і вперед 30-40 м).
5. На Н=20м лівою рукою прибрати шасі. На Н=100м лівою рукою прибрати закрилки (дальня кнопка) . Після прибирання закрилків, літак опускає ніс – натиснути трімер 2-3 рази вниз. Зменшити оберти до 95 % і витримувати V= 250 км\год. Vy= 8-10 м\сек. Доповісти –«Закрилки, шасі прибрав три червоних горять»;
6. Продовжити набір висоти зі збільшенням V до 350 км\год.
7. На Н= 300 м
Доповісти: “__________, ___________, на першому-другому, 300.”
- розпочати виконувати перший-другий спарений розворот ліворуч/праворуч на МК= 180° з креном β= 30°, V=350 км\год. Розворот виконуємо одночасно з набором до висоти кола(кругу) Нкр.= 500 м. (на авіагоризонті ліве крило на крені 30°, а кружок з крапкою на тангажі 8-10°).
8. Першою «підійде» висота кола, тому за 30-40м до заданої висоти, плавно віддаючи ручку від себе перевести літак в горизонт і зайняти висоту 500 м і зразу ж зменшити оберти до 83-85%, продовжуючи витримувати лівий крен 30°. Швидкість в горизонті 350 км\год.
9. За 5° до МК = 180°, плавно вивести літак з крену і «відтрімерувати» його таким чином, щоб варіометр тримався на «0», ручка управління стояла вертикально.
На траверзі ДПРС (стрілка радіокомпаса показує ліворуч або праворуч під 90°) , коли показник дальності почне показувати збільшення відстані до ДПРС Доповісти –«на траверзі дальнього 500»;
10. прибрати оберти до 75-77 %, (з метою зменшення швидкості) і на V=330 км\год випустити шасі. Швидкість продовжує падати і на V= 310 км\год знов збільшити оберти до 85 - 88 % , витримуючи V= 300 км\год.
11. При випуску шасі, швидкість падає (збільшити оберти на 2-3%), літак опускає ніс, компенсуємо невеликим взяттям ручки на себе і натисканням трімера вниз.
- Доповісти “__________, ___________, траверзі, шасі випущені, три зелені горять.”
12. Третій\четвертий спарений розворот на курс посадки виконувати на дальності Д=10-11км, або через t=2 хв. Після проходження траверзу. введенням літака у лівий крен 20-25°, легким підтягуванням ручки управління на себе і витримуванням варіометра на «0» !!!
- Доповісти “__________, ___________, на третьому-четвертому, 500”
При проходженні МК= 90° перенести погляд на «радіокомпас», стрілка повинна показувати 280-285°(ліве коло), якщо ж показання менші за вказані, - збільшити крен (якщо ж більші, - зменшити крен). За 30° до курсу посадки переносимо погляд на «курсову стрілку». Якщо вона стоїть на правому обрізі, - зменшуємо крен, або виводимо з крену. Коли «курсова планка» піде до центру, - продовжуємо розворот таким чином, щоб зайняти МК = 0° і «курсова планка» була в центрі. Горизонтальна стрілка, вона ж «глісадна» при цьому зазвичай стоїть на верхньому обрізі (якщо ви не втратили висоту під час розвороту !), тому витримуємо горизонтальний політ без зниження, аж поки вона не підійде до центру. Після 3-го – 4-го розвороту дочикатися поки глісадна планка підійде до середини та перевести літак на зниження з вертикальною швидкістю Vy= 4 м\сек , встановивши крапку А.Г.Д. на кордоні смуги тангажу, а лівою рукою натиснути середню кнопку випуску закрилків на 25°. Літак при цьому втрачає швидкість і опускає ніс. Компенсуємо взяттям ручки на себе і натисканням трімера вверх. Доповісти -на глісаді, закрилки 25;
13. На посадочному курсі МК пос.= 0° витримувати V= 280 км\год, крени не більше 10° з плавним вводом і виводом з крену.
14. На Н= 300 м випустити закрилки на 44°(ближня кнопка), літак втрачає швидкість, але не допускаємо щоб вона була меншою за 260 км\год. Ніс літака направити в точку початку вирівнювання (початок ЗПС).
15. ДПРМ пройти на Н= 230м, V= 260 км\год, -дальній 230, Доповісти закрилки шасі випустив, зелені горять, дозвольте посадку
16. БПРМ пройти на Н=60-80м, V= 230 км\год
17. Початок ЗПС пройти на V= 210-200км\год
18. На Н= 8-10м плавним рухом ручки на себе почати вирівнювання з таким темпом, щоб підвести літак до землі на Н= 0,7-1м, прибрати оберти на «малий газ». В процесі вирівнювання, погляд має ковзати по землі і направлений вперед на 25-30 метрів і ліворуч під кутом 15-20° від осі літака. На вирівнюванні і в подальшому на витримуванні плавно збільшуємо тангаж, щоб горизонт проходив так само як на розбігу.
19. Після посадки (Vпос. = 180 км\год), ручку не добирати на себе, а утримувати її до моменту опускання переднього колеса в тому стані, в якому літак приземлився. Тобто літак поступово буде втрачати швидкість і переднє колесо само опуститься на землю.
20. Почати гальмування, плавно затиснувши гальмівний важіль при нейтральних педалях.
21. Доповісти ЗПС звільнив.
N.B. Недоліт виправляється підтягуванням ручки на себе, для чого оберти збільшити настільки, щоб щоб літак зберігаючи V= 220 км\год знижувався в точку початку вирівнювання з постійним кутом.
Невеликий переліт виправляється зменшенням обертів двигуна.
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 01:57

2-й рік навчання:
1) Міг-21_День_СМУ_2х180;
Порядок роботи під час польоту по колу (2х180°) на авіатренажері МіГ-21
СМУ_3 200м.х250м.

1. Зайняти ЗПС, МК зльот.= 0°, отримавши дозвіл на зліт – плавно перемістити РУД з упору «МГ» до упору «МАХ» (110 %) і утримуючи літак на гальмах пустити секундомір. Відпустити гальма, переконавшись, що оберти 110% та лампа “Второй форсаж” горить, і почати розбіг. Витримувати напрямок за допомогою педалей, чим більша швидкість, тим менший хід педалей. Увагу розподіляти наступним чином - «напрямок» \ «швидкість», «напрямок» \ «швидкість».
2. На V= 200 км\год ручку плавно на себе 3\4 ходу.
3. На V= 230 км\год. літак підніме ніс (переднє колесо) і через кілька секунд плавно відірветься від землі, після чого відпусканням ручки від себе встановити по авіагоризонту тангаж 8-10°. Vвідриву= 330-340 км\год. Слідкувати за висотою і відсутністю кренів (погляд ліворуч 20° і вперед 30-40 м).
4. На Н=20м лівою рукою прибрати шасі.
5. На Н=100м лівою рукою прибрати закрилки. Після прибирання закрилків, літак опускає ніс – натиснути трімер 2-3 рази вниз, встановити n=97%, Продовжити набір висоти зі збільшенням V до 600 км\год. Доповісти: -Закрилки, шасі прибрав три червоних горять;
6. На Н= 300 м
- Доповісти: “__________, ___________, на першому-другому, 300.”
- розпочати виконувати перший-другий спарений розворот ліворуч/праворуч на МК= 180° з креном β= 30°, V=600 км\год. Розворот виконуємо одночасно з набором до висоти кола(кругу) Нкр.= 1000 м. (на авіагоризонті ліве крило на крені 30°, а кружок з крапкою на тангажі 8-10°).
7. За 5° до МК = 180°, плавно вивести літак з крену і «відтрімерувати» його таким чином, щоб варіометр тримався на «0», ручка управління стояла вертикально.
8. На Н=950м. плавно встановити тангаж 5°, варіометр підійде до «0», а висота до 1000м., одразу ж встановити n=85%, V=600 км\год.
9. На траверзі ДПРМ (стрілка радіокомпаса показує ліворуч під 90°) , прибрати оберти до 75-77 %, (з метою зменшення швидкості) і на V=550 км\год випустити шасі і тример «вниз». Швидкість продовжує падати і на V= 500 км\год знов збільшити оберти до 85 - 88 % , витримуючи V= 500 км\год.
10. Доповісти “__________, ___________, траверзі, шасі випущені, три зелені горять, 1000.”
Для контролю ширини кругу:
Бориспіль D=11-13км.
11. Третій\четвертий спарений розворот на курс посадки виконувати на дальності Д=21км, або через t=90сек. після проходження траверзу. Введенням літака у лівий крен 30°, легким підтягуванням ручки управління на себе і витримуванням варіометра на «0» !!! почати виконувати третій-четвертий.
- Доповісти “__________, ___________, на третьому-четвертому, 1000”
При проходженні МК= 90° перенести погляд на «радіокомпас». За 30° до курсу посадки переносимо погляд на «курсову стрілку». Якщо вона стоїть на правому обрізі, - зменшуємо крен, або виводимо з крену. Коли «курсова стрілка» піде до центру, - продовжуємо розворот таким чином, щоб зайняти МК = 0° і «курсова стрілка» була в центрі.
Горизонтальна планка, вона ж «глісадна» при цьому зазвичай стоїть на другій точці зверху (якщо ви не втратили висоту під час розвороту !), тому витримуємо горизонтальний політ без зниження, аж поки вона не підійде до центру. Зразу ж перевести літак на зниження з вертикальною швидкістю Vy= 5-7 м\сек , встановивши крапку А.Г.Д. на кордоні смуги тангажу, а лівою рукою натиснути середню кнопку випуску закрилків на 25°. Літак при цьому втрачає швидкість і піднімає ніс. Компенсуємо взяттям ручки від себе і натисканням трімера вверх.
12. На посадочному курсі МК пос.= 0° витримувати V= 450 км\год, крени не більше 150° з плавним вводом і виводом з крену.
На Н=500-400 м випустити закрилки на 45°, одночасно ручко вперед парирувати кабрируючий момент від закрилків, трімера вверх. Швидкість падає до V= 380 км\год. Доповісти:–на курсі, глісаді, закрилки 25;
ДПРМ пройти на Н= 230м, V= 360-380 км\год. Доповісти:-дальній 230, закрилки шасі випустив, зелені горять, дозвольте посадку
13. БПРМ пройти на Н=50-70м, V= 340-360 км\год.
14. Початок ЗПС пройти на V= 310км\год.
15. На Н= 15м. прибрати оберти на «малий газ». В процесі вирівнювання, Vу. ≤ 2 м\с. Vпос. = 290 км\год.
16. Почати гальмування зі швидкості V= 250 км\год., плавно затиснувши гальмівний важіль при нейтральних педалях.
N.B. Vзвалвання= 290 км\год. без механізації.
220 км\год. з механізацією.
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 01:59

2-й рік навчання:
2) Міг-21_СМУ_маршрут-конвеєр;
День_СМУ_3 200м.х350м.
Бориспіль-Жуляни-Гостоміль-Жуляни-Бориспіль.

Порядок дій при польоті конвеєром :
- зліт Бориспіль 360 стандартний, перший розворот на курс 260 між БПРМ і ДПРМ,
V=600 км\год., крен 35-40
- до Дніпра рекомендовано випустити шасі, закрилки випускати залежно від висоти
польоту.
- Жуляни, - V посадки 290-300 км\год., під час пробігу перекласти закрилки на 25,
форсаж, зліт, далі все стандартно.
- позворот на курс 330 (Гостомель) з ДПРМ Жулян, V=600 км\год., крен 35-40
- на прямій випускаємо шасі, закрилки залежно від висоти польоту
- Гостомель, посадка конвейєром, дії аналогічні, лівий розворот на курс 150 з ДПРМ Гостомеля
V=600 км\год, крен 30
- на курсі 150 йдемо 2 хв.15 сек., до початку розвороту рекомендовано випустити шасі.
- розворот на Жуляни (курс 80), V=500 км\год., крен 20-25
- на курсі 80, закрилки залежно від висоти польоту.
- Жуляни конвейєр, зліт, дії аналогічні.
- перший розворот на курс 50 з ДПРМ Жулян, по прямій 2 хв.15 сек, до розвороту
на Бориспіль рекомендовано випустити шасі.
- розворот на МК пос.=180, V=500 км\год., крен 25
- посадка Бориспіль з курсом 180, Vпосадки 290-300 км\год.
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 02:16

2-й рік навчання:
3) Міг-21_Пілотаж;
Посадка в СМУ__(3 200м.х1 500м.х250м.);

Комплекс фигур пилотажа АКЦ_Соревнования-2018 Последовательность:
1. Взлет: – тангаж α=10°;
2. Спираль левая: Н_ввода =300 м. –тангаж α=25°, крен β=30°, V в наборе =600 км/ч, набор до эшелона Н=5 000 м., выйти на МК=270°;
3. Восмёрка правая, (вираж в право , перекладка, вираж в лево):
_Н=5 000 м., МК_ввода-вывода=270°, V = 600 км/ч, крен β=60°;
4. Управляемые:- Бочка правая, Бочка левая: Н=5 000 м., МК_ ввода-вывода =270°, α_ ввода =10°, V = 600 км/ч;
5. Пикирование через крыло – левое: Н_ввода =5 000 м., МК_ ввода =270°, V
ввода = 600 км/ч, крен β= 120°, тангаж α= -60°, МК_ вывода =180°, V_ вывода = 1 000 км/ч, H_ вывода не <2 000 м.;
6. Поворот на Горке: Н_ввода не <2 000 м; V ввода = 1 000 км/ч, МК_ ввода =180°, тангаж α= +60° при достижении V=700 км/ч выполнить крен β= 120°_по достижении линии горизонта установить крен β= 45° и выполнить поворот на МК_ вывода =270° на скорости = не < 500км/ч; H_ вывода= 5 000 м.;
7.Пикирование через крыло – правое: Н_ввода = 5 000м.; V ввода = 500 км/ч, МК_ввода =270°, крен β= 120°, тангаж α= -60°, МК_ вывода =360°, V_ вывода = 1 000 км/ч; H_ вывода не < 2 000 м.;
8. Боевой разворот - левый: Н_ввода не < 2 000 м.; V ввода = 1 000 км/ч., МК_ ввода =360°, тангаж α= +45°, крен β= 45° при достижении V=800 км/ч опустить нос на горизонт и закончить разворот на скорости = не < 600 км/ч на курс МК =180°; H_ вывода= произвольная;
9. Комплекс: _
Переворот правый: Н_ввода =произвольная м.; V ввода = 600 км/ч, МК_ ввода =180°, V вывода в нижней точке = 1 000 км/ч, МК_ вывода =360°, H_ вывода= произвольная;
Петля Нестерова: Н_ввода = произвольная.; V ввода = 1 000 км/ч, МК_ ввода =360°, V в верхней точке = не < 500 км/ч, V вывода в нижней точке = 1 000 км/ч, МК_ вывода =360°, H_ вывода= произвольная;
Эмельман правый: Н_ввода = произвольная; V ввода = 1 000 км/ч, МК_ ввода =360°, V вывода в верхней точке = не < 500 км/ч, МК_ вывода =180°; H_ вывода= произвольная
10. Доклад Р.П. об окончании пилотажа;
11.Снижение по направлинию ДПРС к 3/4 развороту на V = 1 000 км/ч, до удаления 21 км., далее заход на посадку произвольный;
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 02:20

2-й рік навчання:
4) Міг-21_ПМУ_бойове застосування.

Комплексное боевое задание
Тип ЛА:
Штурмовик Су17м4 (4 блока НАР)
Прикрытие МиГ21 (ВПУ/СППУ)
Перехватчик МиГ21 (ВПУ/СППУ)
Скорости полета будут указаны на ИЛС: рассчетно это истинная 800 км/час.

Порядок начисления/снятия баллов.
Боевая задача:
- штурмовик должен вылететь на атаку колонны противника, которая движется по горной дороге и поразить не менее 3-х единиц наземной техники. В районе передвижения колоны мощное зенитное прикрытие (подсказка: установлены ЗРК малой дальности). Вернуться на аэродром базирования.
За выполнение задачи = +5 баллов

Перехватчик: перехватить и сбить штурмовик, при этом не дать выбить штурмовику ни одной цели. Вернуться на аэродром базирования.
За выполнение задачи = +5 баллов

Прикрытие: не дать перехватчику сбить штурмовика. Вернуться на аэродром базирования.
За выполнение задачи = +5 баллов

Дополнительные плюсовые баллы начисляются за:
- уничтожение штурмовиком наземной техники сверх минимального лимита (3-х единиц), начисляется = +1 балл за каждую дополнительно уничтоженную единицу техники;
- сбитый самолёт противника +5 баллов;
- благополучное приземление на дорогу в случае нулевого остатка топлива = =5 баллов;

Баллы снимаются за:
- каждое полученное повреждение со стороны противника = -1 балл;
- нулевой остаток топлива, повлекший за собой установку двигателя = -5 баллов;
- гибель самолёта = -50 баллов;
- гибель пилота = - 100 баллов;

Побеждает тот, кто выполнит свою задачу и вернется на свой аэродром с наибольшим количеством плюсовых баллов.
В случае если участники соревнований набирают одинаковое количество очков, призовое место разыгрывается в упражнении "Одиночная дуэль" на условии:
- самолет Миг-21;
- вооружение - пушка;
- Н= не более 5 000 м.;
- зона = над аэродромом
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 17 фев 2018, 07:17

Теоритична підготовка:

Питання з дисципліни «Навігація»
Перший рік навчання
1. Що таке вісь обертання, географічні полюси і екватор ? Земля безперервно обертається з заходу на схід,таким чином діаметр(лінія)навколо якого відбувається таке обертання називається –віссю обертання. Ця вісь(лінія), перетинається з земною поверхнею у двох точках , які називаються географічними полюсами. Великий круг. площина якого перпендикулярна вісі обертання Землі – називається екватором.
2. Магнітні полюси Землі, чим вони відрізняються від географічних і де знаходяться ? Тим, що знаходяться на певній глибині,а не на поверхні, не співпадають з географічними за місцем і знаходяться (північний-у північний частині Канади, а південний в Антарктиді).
3. Що таке меридіан і паралель ? Велике коло, що проходить через географічні полюси Землі – називається географічним (істинним) меридіаном. Мале коло,площина якого паралельна площині екватора – називається паралеллю.
4. Широта і довгота, дати визначення. Діапазон вимірювання широти і довготи. Широта – довжина дуги меридіана, виражена в градусах між екватором і паралеллю даної точки. Довгота – довжина дуги екватора виражена в градусах між начальним меридіаном і меридіаном даної точки. Широта від 0 – 90°(плюс\ мінус). Довгота від 0 – 180° (плюс\мінус).
5. Одна година часу відповідає (скільком ?) градусам довготи ? Скільком годинам часу відповідає 180° довготи ? 1 година - 15°, 180° - 12 годин.
6. Дати повну характеристику магнітному схиленню. Величина магнітного схилення в районі Києва ? Кут між північним напрямком геогр..(істин.) меридіана і північним напрямком магнітного меридіана – називається магнітним схиленням. Відраховується від істинного меридіана до магнітного в східному напрямку (вправо) зі знаком +. В західному (вліво) зі знаком -. ΔМ в районі Києва +5°
7. Що таке карта ? Що таке масштаб карти ? Які ви знаєте основні масштаби авіаційних карт ? Умовне зображення всієї поверхні Землі, або окремих її частин в зменшеному вигляді на площині з урахуванням куле подібності Землі. Масштаб – відношення довжини лінії на карті до дійсної довжини цієї ж лінії на місцевості. Основні масштаби – 1:1000 000 (10 км), 1:2000 000 (20км), 1:4000 000 (40км).
8. Що таке календар ? Яку назву має наш календар ( чому така назва) і від чого він веде свій відлік ? Це система обчислення великих проміжків часу, основою якої є періодичність руху небесних світил (Сонця, Місяця). Сучасний календар «григоріанський» був введений римським папою Григорієм ХІІІ у 1582 році і нині ним користуються як міжнародним. Відлік веде від Різдва Христового.
9. Що таке місцевий і поясний час і різниця між ними ? Місцевий – час на меридіані спостерігача. Поясний – час, рівний місцевому часу середнього меридіану даного часового поясу.
10. Який час взятий за початок відліку, використовується в авіації ? Його повна назва англійською і скорочена в латинській абревіатурі. Час за Грінвічем. «Universal Time Coordinated (UTC)»
11. В якому часовому поясі знаходиться Київ ? Яка різниця (в годинах) між Києвом і Грінвічем ? У другому часовому поясі. Різниця +2 години.
12. Де знаходиться лінія зміни дат ? Що треба робити з датою при перетинанні лінії , коли летимо на схід і коли летимо на захід ? Проходить по воді між Чукоткою і Аляскою, в більшій мірі по меридіану 180°, ніде не перетинаючи суходіл. При перетині зі сходу на захід +1 доба, з заходу на схід – 1 доба.
13. Авіаційний годинник. Дати характеристику і спосіб використання. Бортовий годинник АЧС – 1М. Дозволяє: визначати поточний час,вимірювати час польоту в год. і хвил., вимірювати короткі проміжки часу (до 1 год.) в хвил. і сек., включати і виключати механізм «час польоту».
14. Як називається основна проекція авіаційних карт і основні масштаби цих карт ? Видозмінена поліконічна проекція. Ще її називають – міжнародною (прийнята на міжнародній геофізичній конференції в Лондоні у 1909 році). «10 км», «20 км», «40км».
15. Які ви знаєте авіаційні карти за призначенням ? Польотні,бортові, спеціальні (карти ΔМ, часових поясів,бортові карти неба і т.п.)
16. Що таке номенклатура карт ? Назва «київського» листа масштабу «10 км» і «20 км». Це система нумерації і позначення окремих листків карти. Масштаб «10км» - М-36, масштаб «20км» - ВІІІ.
Другий рік навчання
1. Що таке курс ? Які бувають курси ? Співвідношення між ними . Це кут між певним опорним напрямком (меридіаном), прийнятим за початок відліку і віссю літака (вектором повітряної швидкості V). В залежності від того, що ми беремо за початок відліку (меридіан), курси бувають, - істинний, магнітний, умовний. ІК=МК+ΔМ; МК=ІК-ΔМ; УК=ІК+ΔА; УК=МК+ΔМу
2. Формула азимутальної поправки (ΔΑ). ΔА=(λо-λп)·sinφ сер.
3. Формула ΔΜy. Що таке умовний курс «УК» ? ΔМу=ΔА+ΔМ ; Кут між умовним напрямком прийнятим за початок відліку (меридіан аеродрому вильоту, напрямок ЗПС, напрямок ортодромії і т.п.) і віссю літака (вектором V).
4. Які ви знаєте висоти ? Дати їм характеристику. Абсолютна – висота вимірюється від рівня моря. Істинна – висота від поверхні, яка знаходиться безпосередньо під літаком. Відносна – висота від умовно вибраного рівня (наприклад рівень аеродрому). Висота ешелону – висота від рівня ізобаричної поверхні з тиском 760 мм рт.ст.
5. Що таке Н переходу і Н ешелону переходу ? Н пер. – висота на якій пілот переходить(змінює значення тиску на ВД) від тиску аеродрому до тиску 760 мм рт. ст.; Н еш. пер.- висота, на якій пілот переходить від тиску 760 мм рт.ст. до тиску аеродрому.
6. Методи вимірювання висоти. Дати характеристику. Барометричний – оснований на замірі атмосферного тиску, який змінюється з висотою. Радіотехнічний – оснований на визначенні часу проходження радіохвиль відстані від літака до земної поверхні і назад.
7. Vіст,, Vпр., W. Дати характеристику. Vіст. – швидкість літака відносно повітряної маси. Vпр. – швидкість для безпечного пілотування літака і витримування вигідного режиму роботи двигунів. W – швидкість літака відносно земної (водної) поверхні.
8. Що таке вітер і якими величинами він характеризується ? Що таке «метеорологічний» і «навігаційний» вітер? Який вітер використовується в авіації ? Вітер – це горизонтальне переміщення повітря відносно земної поверхні. Характеризується напрямком (δ) і силою вітру (U); δм- звідки дує вітер, δнав. – куди дує вітер. В авіації використовується δнав.
9. Формула переведення вітру з м\сек в км\год. Струменеві течії, їх висота і швидкості ? Uкм\год = 3,6 Uм\сек ; Струменеві течії – це потужні повітряні потоки, розташовані на висотах 9-12 км, швидкість вітру в яких 100 км\год. і більше. Максимальна швидкість може досягати в певних районах до 450 км\год.
10. Навігаційний трикутник швидкостей (НТШ). Характеристика. Елементи, які дозволяють літати з необхідною точністю, називаються навігаційними елементами польоту (НЕП). Вони і створюють НТШ. До них відносяться : V, U, W, δ, кут зносу, кут вітру, курсовий кут вітру. Елементи НТШ знаходяться у взаємній залежності. Знання НЕП дозволяє виконувати точний політ по маршруту і виходити в задану точку.
11. Дальність і протяжність польоту. Дати визначення. Від яких параметрів залежать ? Дальність польоту – відстань, яку може пролетіти літак при використанні певної кількості пального. Протяжність польоту – час затрачений на політ при використанні певної кількості пального. Залежать від запасу пального, висоти польоту, температури на висоті польоту,режиму роботи двигунів,польотної ваги літака.
12. НЛ-10М. Знайти R при β=30° і V=600 км\год. (R=4,9 km) Знайти S при V=500 км\год. і Т=2 хв.30 сек. (S=21 km). Знайти Т при V=600 км\год. і S=50 км. (T=5хв.). Знайти V при S=125 км і Т= 13 хв.30 сек. (V=560km).
13. Що таке «прибой»? Дати коротку характеристику ДПРМ, БПРМ, АРП, РСБН. «Прибой» - магнітний курс на себе, тобто на АРП. ДПРМ – маяк у створі ЗПС на стандартній відстані від ЗПС 4000 м., видає дві букви азбукою Морзе.; БПРМ – 1000м, одна буква(перша); АРП – автоматичний радіопеленгатор,який вимірює МПЛ і передається на борт літака змінений на 180°(тобто МК на себе).РСБН –як правило розташована в районі центру ЗПС (збоку) і видає азимут і дальність до літака.
14. Що таке ККР, МПР, МПЛ ? ККР – курсовий кут р\ст, вимірюється від вектору V до напрямку на р\ст. МПР – кут між напрямком взятим за початок відліку (напр. істин. меридіан) і напрямком на р\ст.; МПЛ – аналогічно тільки напрямком на літак.
15. Способи виходу на приводну радіостанцію (ДПРМ). Пасивний – весь час пілот тримає ККР=0°, виходить політ по дузі (причина-вітер); Курсовий- займається ККР=0 і відмічається який курс при цьому, через певний час знов ККР=0 і знов відміч. новий курс,виходить ламана лінія. Активний – пілот займає ККР з урахуванням кута зносу,виходить пряма лінія.
16. Штурманська підготовка до польоту. Види. Два види - попередня і перед польотна. Попередня проводиться як правило напередодні польотів, перед польотна – не пізніш ніж за 1 годину до вильоту.
17. Способи заходу на посадку. Захід з прямої;відворотом на розрахований кут; розворотом на 180°; захід двома розворотами на 180°; захід з рубежу початку зниження.
18. Ортодромія і локсодромія. Різниця між ними. Ортодромія – пряма лінія на карті, яка перетинає меридіани під різними кутами. Дає можливість летіти по найкоротшому шляху з однієї точки в іншу. Досягається за рахунок внесення поправок в курс, врахувавши кут сходження меридіанів (витримування т.зв. УК). Локсодромія – лінія на карті, яка перетинає меридіани під одним і тим же кутом. Це можливо при витримуванні незмінного курсу. В результаті фактичний шлях літака буде схожий на дугу. Т.ч. шлях з однієї точки в іншу – збільшується і точність польоту по маршруту погіршується.
Питання з дисципліни «Конструкція літака»
1. Напишіть які види літаків (за призначенням) вам відомі.
Цивільні: вантажні, пасажирські, рятувальні, пожежні, військові: винищувачі, бомбардувальники, розвідники, заправники, літаки ДРЛО, транспортно-десантні, відомчі.
2. Які з перерахованих видів виготовляються в Україні?
Літаки марки Антонов: пасажирські (Ан-140, Ан-148, Ан-158), вантажні та транспортно-десантні (Ан-125, Ан-74, Ан-70), пожежні (Ан-32П).
3. Назвіть основні частини літака.
Крило, фюзеляж, хвостове оперення, двигун, злітно-посадочні пристрої.
4. Назвіть конструкційні елементи крила і фюзеляжу.
Крило складається з нервюр, лонжерону, обшивки, фюзеляж – з шпангоутів, стрингерів, обшивки.
5. Перерахуйте різновиди аеродинамічної компоновки літака за розміщенням крила.
Високоплани, середньо плани, низькоплани.
6. Що називають планером літака?
Планер – сукупність основних частин: крила, фюзеляжу, хвостового оперення, що формують основні аеродинамічні властивості літака та його зовнішній вигляд.
7. В чому полягає призначення злітно-посадочних пристроїв?
ЗПП забезпечують стоянку літака на землі, руління, безпечні зліт та посадку.
8. Назвіть основні льотно-технічні характеристики будь-якого літака.
Геометричні та вагові дані, швидкість, дальність, корисне навантаження, довжина розбігу та пробігу, тип та потужність двигуна, озброєння/оснащення.
9. Що називають механізацією крила? Що до неї входить?
Механізація крила – це поверхні, що відхиляються і змінюють несучі характеристики крила, до неї відносяться: закрилки, передкрилки, інтерцептори
10. Що таке система керування літаком, які її основні складові.
СКЛ – сукупність пристроїв, які забезпечують керування літаком у повітрі та на землі. Основними складовими СКЛ є – органи керування у кабіні, проводка, гідропідсилювачі, елерони, рулі висоти та направлення, тример РВ, закрилки, гальмівні щитки, гальма колес.
Питання з дисципліни «Обладнання літака»
1. Назвіть три групи приладового обладнання літака.
Пілотажно-навігаційні, контролю роботи силової установки, допоміжні
2. Назвіть 5 приладів, що відносять до 3-ої групи.
Вольтметр, амперметр, перепад тиску, ємність акумулятора, тиск у повітряній системі, тиск кисневої системи, тиск у системі аварійного випуску шасі.
3. Перерахуйте основні органи керування літаком і його системами.
Важіль керування літаком, важіль керування двигуном, важіль випуску-прибирання шасі, пульт керування закрилками,
4. Які основні складові електросистеми літака?
Акумулятор, генератор постійного струму, генератор змінного струму, перетворювач ПО-750
5. Назвіть барометричні прилади літака Міг-21.
Вказівник швидкості, барометричний висотомір, варіометр.
6. Назвіть прилади, які ми називаємо гіроскопічними (МіГ-21 або L-39).
Курсова система винищувача (КСИ), авіагоризонт,
7. Що таке гіроскоп?
Це диск, що обертається з величезною швидкістю і який змонтовано на рухливій платформі, обладнаній датчиками кутів повороту.
8. Автопілот Міг-21, його коротка характеристика.
Автопілот МіГ-21 (КАП-2 або АП-155) працює у двох режимах: 1-стабілізація кутового положення, 2-вирівнювання та приведення до горизонту.
9. Перерахуйте курсові прилади МіГ-21 (Л-39).
Курсова система винищувача (компас), курсо-глісадний прилад.
10. Яке радіообладнання використовується на літаку Міг-21?
Радіостанція УКХ – Р-832М або РСИУ-5, АРК-10, маркерний радіоприймач МРП-56П, система ближньої навігації РСБН-4С, радіоприціл «Сапфир-21», транспондер СОД-57М, відповідач системи держвизначення СРО-2, радіовисотомір РВ-5

Питання з дисципліни «Основи метеорології»
1. Будова атмосфери Землі. Атмосфера – це повітряна оболонка планети, яка складається з суміші газів і різних домішок (пилу, кристалів, крапель). У 1951 році Міжнародним геодезичним союзом в основу будови атмосфери було покладено схему розподілу температури з висотою. Т.ч. атмосфера ділиться на: тропосферу Н=0-12км,стратосферу Н=12-50 км, мезосферу Н=50-84 км,термосферу Н=86-800 км, екзосферу Н=800-3000 км.
2. На які аеродинамічні сили літака мають вплив фізичні властивості повітря? На - підйомну силу і лобовий опір,силу тяги двигунів, витрату пального, швидкість,можливо допустиму висоту польоту(стелю), роботу і достовірність показань аеронавігаційних приладів.
3. Хімічний склад повітря. Склад повітря : азот – 79%, кисень ≈21%, аргон ≈1%, вуглекислий газ ≈0,03% . На долю таких газів, як криптон,ксенон, неон, гелій, озон, йод, радон і водень, приходиться менше 0,01%.
4. Що таке метеорологічні елементи ? Температура повітря,атмосферний тиск і щільність повітря, вологість повітря, швидкість і напрямок вітру, хмарність, опади, видимість.
5. Що таке метеорологічні атмосферні явища ? Грози , тумани,завірюхи,обмерзання,атмосферна турбулентність,розряди статичної електрики.
6. Що таке циклон, антициклон ? Циклон (Н) – зона пониженого атмосферного тиску. Тиск зменшується від периферії до центру циклона. Антициклон (В) – зона підвищеного атмосферного тиску. Тиск збільшується від периферії до центру антициклона.
7. У яких формах бувають атмосферні опади ? У формі – мжички(моросі), дощу, снігу, крупи, граду.
8. Що таке міжнародна стандартна атмосфера (МСА)? Це умовний розподіл по висоті середніх значень основних фізичних параметрів атмосфери (тиску, температури, густоти повітря,швидкості звуку і т.д.). в передбаченні, що повітря сухе, чисте і постійного газового складу. Для МСА (ІСА-англ.) приймають такі умови: тиск на середньому рівні моря при tо=+15° дорівнює 760 мм рт.ст.(1013 мб), температура зменшується по вертикалі зі збільшенням висоти на 6,5° на один кілометр до Н=11 км де tн= - 56,5°C і майже перестає змінюватися, швидкість звуку 340м\сек (1225 км\год.)
9. Які необхідні умови утворення хмар, опадів, туманів ? Такими умовами є: наявність водяної пари в атмосфері, процеси конденсації і сублімації. Конденсація – перехід водяної пари в рідкий стан (краплі). Сублімація – перехід водяної пари в твердий стан (лід. сніг).
10. Видимість, види видимості. Це максимальна відстань, з якої видно і пізнаються неосвітлені об’єкти вдень і світлові орієнтири вночі. Вертикальна видимість – це максимальна висота, з якої екіпаж (пілот) бачить вертикально вниз землю. Польотна видимість – максимальна відстань на якій видно об’єкти в польоті і вздовж глісади зниження, на якій екіпаж (пілот) може виявити і пізнати початок ЗПС.
11. На які групи діляться хмари, в залежності від висоти розташування нижньої межі і зовнішнього вигляду ? В яких хмарах заборонені польоти літаків ?
• хмари верхнього ярусу
• хмари середнього ярусу
• хмари нижнього ярусу
Заборона стосується: потужних купчастих хмар з причини сильної турбулентності і обмерзання при певних умовах; купчасто-дощових хмар з причини сильної турбулентності, інтенсивного обмерзання, можливого розряду блискавки через літак.
11. В чому візуально визначається кількість хмар на небі ? Мінімальна, середня і максимальна кількість хмар на небі ? В балах. 1 бал – одна десята частина неба покрита хмарами, 5 балів – закрито півнеба, 10 балів – все небо закрите хмарами.
Питання з дисципліни «Основи аеродинаміки»
Перший рік навчання
1. Фізичні характеристики повітря, його властивості, та їх коротка характеристика. тиск, температура, щільність, інертність, в’язкість.
2. Що таке міжнародна стандартна атмосфера ? В її основу покладені наступні значення нульових параметрів повітря : тиск Р0=760 мм рт.ст. , температура t0= +15°C, масова щільність ρ0=0,125 кгс\см4 , швидкість звуку 340,28 м\сек (1225 км\год).
3. Обтікання крила літака повітрям. Крило літака є несиметричним зручно обтікаючим тілом. Воно по характеру обтікання є близьким до зручно обтікаючого симетричного і відрізняється величиною деформації струменів у верхній і нижній частинах тіла. Найбільшу деформацію струменів ми бачимо там, де тіло має найбільшу величину викривлення поверхні тіла, тобто верхня частина крила.
4. Аеродинамічна труба. Принцип зворотності руху. Аеродинамічна труба – прилад, який використовують для створення повітряних потоків, та спостереження дії потоків на різні тіла, в тому числі ЛА. З допомогою аеродинамічної труби визначаються сили, що виникають при польоті літаків і вертольотів, досліджується їх стійкість і керованість, відшуковуються оптимальні форми ЛА. Аеродинамічна труба складається з одного або декількох вентиляторів , які нагнітають повітря в трубу, де знаходиться модель досліджуваного тіла (ЛА). Тим самим створюється ефект руху тіла в повітрі з великою швидкістю (принцип зворотності руху).
5. Підйомна сила та природа її виникнення. Формула підйомної сили. У крила верхня частина більш випукла, ніж нижня, відповідно, верхнім струменям повітря прийдеться пройти більший шлях, ніж нижнім. Але згідно закону збереження маси, кількість повітря, яке набігає на крило і кількість стікаючого з нього, - однакова. У відповідності з законом Бернуллі, якщо швидкість повітряного потоку під крилом менша, ніж над крилом, то тиск (Р) під крилом буде більший, ніж над крилом. Ця різниця тисків (ΔР) і буде створювати підйомну силу (Y). Y= Cy S
Де :
• Сy – коефіцієнт підйомної сили, який отримують шляхом продувки крила в аеродинамічній трубі
• ρ – щільність повітря на висоті польоту (кг\м2)
• V – швидкість набігаючого потоку повітря (м\с)
• S – площа крила (м2)
6. Що таке критичний кут атаки ? Яке його значення для Л – 39 ?
Кожне крило має свій критичний кут атаки α, (для Л-39 це 26°) після перевищення якого наступає зрив потоку. У товстих профілів αкр більший, ніж у тонких, із-за більш плавного обтікання профілю. «αкр» мало залежить від швидкості польоту. Слід зрозуміти і твердо запам’ятати , що зрив відбувається із-за перевищення αкр , втрата швидкості лише окремий випадок досягнення αкр. На критичний кут атаки можливо вивести літак в широкому діапазоні швидкостей при інтенсивному маневруванні. Після зриву літака, для повернення в нормальний режим польоту потрібен достатній запас висоти. Зрив літака поблизу землі із-за дефіциту висоти веде до зіткнення з землею.
Зрив на малій висоті – це причина 80% всіх аварій і катастроф серед пілотів – аматорів. Існує спеціальний прилад «кут атаки», який ставиться на всі сучасні літаки. Він показує поточний реальний кут атаки.
Другий рік навчання
1. Геометричні характеристики крила, їх вплив на ЛТХ літака. Геометричні характеристики крила зводяться в основному до характеристик крила в плані. Геометричними характеристиками крила є:
*розмах – l;
*хорда – b(коренева і кінцева);
*площа – S;
*кут поперечного V (ψ - псі);

*кут загострення «χ - хі». Загострення крила може вимірюватися двома способами:
- по передній кромці крила
- по 1\4 хорди крила

Зазвичай в технічній документації це обумовлюється.
*подовження–λ (лямбда) – відношення розмаху крила до середньої хорди λ=L\bср. Подовження у планера досягає 25, у спортивних літаків 12-15, у надзвукових літаків 2-5.
2. Призначення механізації крила. Підйомна сила і її складові, дати пояснення.
Передкрилок служить в основному для збільшення максимальних експлуатаційних кутів атаки, а також висувні передкрилки збільшують кривизну і товщину профілю під час випуску, що також збільшує несучу здатність крила. Передкрилок ніби примусово направляє верхній обтікаючий потік ближче до поверхні, чим відсуває αкр до більш високих значень. Закрилок змінює кривизну і товщину профілю (якщо це поворотний закрилок або посадковий щиток) і збільшує підйомну силу, але разом з тим збільшує лобовий опір, що потребує збільшення тяги або збільшення кута зниження. Такі закрилки досить корисні для зменшення швидкості посадки, однак із-за великого лобового опору їх проблематично застосовувати під час зльоту для зменшення швидкості відриву і скорочення злітної дистанції.
Y= Cy S
Де :
• Сy – коефіцієнт підйомної сили, який отримують шляхом продувки крила в аеродинамічній трубі
• ρ – щільність повітря на висоті польоту (кг\м2)
• V – швидкість набігаючого потоку повітря (м\с)
• S – площа крила (м2)
3. Що таке дальність і тривалість польоту і які фактори на них впливають ? Дальність польоту – це відстань, яку літак здатен пролетіти в заданному напрямку при витраті певного запасу пального. Дальність залежить від :
- запасу пального, яке залишилось на горизонтальний політ
- величини витрати пального на 1 км
- висоти польоту
- температури зовнішнього повітря
Тривалість польоту – це час, затрачений на політ при витраті певного запасу пального. Тривалість залежить від:
- польотної ваги літака
- запасу пального
- режиму польоту
- режиму роботи двигуна
Ці два поняття (дальність і тривалість) взаємопов’язані і відрізняються кілометровою і часовою витратою пального. В інструкції екіпажу (льотчику) кожного типу літака є відповідний розділ «дальність і тривалість», де відображений порядок, швидкості і режим роботи двигуна.
4. Критичні режими польоту.
До критичних режимів польоту відносяться :
1. Політ на великих кутах атаки
2. Парашутування
3. Звалювання
4. Штопор
5. Флатер
6. Політ на режимах, які перевищують льотні обмеження
- Політ на «α», близьких до критичного, штучно виконують при демонстраційних польотах на різних шоу, причому не завжди успішно, а також при необхідності на деяких бойових літаках при заході на посадку
- Парашутування – це режим, при якому, при зменшенні швидкості в горизонтальному польоті до «α», близьких до критичного не відбувається
звалювання і обертання літака, а відбувається якраз парашутування, тобто напівпадіння, напівполіт з великою вертикальною швидкістю, при цьому літак зберігає залишки керованості.
- Звалюванням літака називають вихід літака на закритичні кути атаки «α» внаслідок зменшення швидкості до швидкості звалювання, або збільшення кута атаки α вище αкр при створенні перевантаження, а частіше першого і другого одночасно з наступним обертанням і частковою втратою керованості.
- Штопор – це те, що частіше всього наступає після звалювання. Штопор – це падіння літака на закритичних кутах атаки «α» по траєкторії, яка має вигляд спіралі з малим радіусом, співмірного з розмахом крила літака. При попаданні в штопор при наявності запасу висоти і якщо не тягнути час, зазвичай вдається вивести літак в нормальний політ. Для цього достатньо віддати ручку від себе і енергійно, до відказу повернути руль напрямку проти обертання. З припиненням обертання поставити ноги нейтрально, оскільки літак може перейти в штопор протилежного обертання. Встановивши розумний кут пікірування , розігнати швидкість і плавно, не допускаючи повторного зриву, вивести літак в нормальний політ.
Не варто, попавши в штопор, сподіваючись на великий запас висоти, розкручувати літак в штопорі, оскільки швидкість обертання може збільшитись, на літак починають діяти складні інерційні і гіроскопічні моменти, і літак може перейти в так званий плаский штопор, вихід з якого доволі проблематичний. Більш схильний до штопору літак з більш задньою центровкою. Крім того, літак з задньою центровкою більш неохоче виходить зі штопору.
Що стосується «плаского штопору», то методика виходу з нього індивідуальна для кожного літака, однак вона схожа з методикою виходу з нормального штопору, але зазвичай необхідно збільшити тягу двигуна до максимальної.
При невдалій спробі виходу зі штопору і наявності висоти, присутність на борту може бути не доцільною і потрібно скористатись парашутом (катапультою).
- Флатером – називаються довільні автоколивання аеродинамічних площин з наростаючою амплітудою, які частіш за все призводять до руйнування літака в польоті. Фізика цього явища приводиться в науковій літературі. В даний час на стадії проектування кожен літак розраховується на флатер. Застосовуються спеціальні конструкторські рішення, які дозволяють в експлуатаційних режимах польоту уникнути виникнення флатера. Однак, на неграмотних аматорських конструкціях виникнення флатера цілком можливо. Зазвичай флатер розпочинається з перевищенням критичної швидкості флатера. Якщо зі збільшенням швидкості з’являються незрозумілі вібрації літака або органів управління, необхідно знизити швидкість і виконати посадку. Вияснити причину автоколивань і усунути її.
- Необхідно чітко знати льотні обмеження літака, на якому ви збираєтесь летіти і не допускати їх перевищення !!! У випадку перевищення льотних обмежень в польоті, необхідно прийняти всі можливі заходи для повернення літака в нормальний режим польоту і виконати посадку. На землі вияснити причини того що сталося, ретельно перевірити літак кваліфікованим спеціалістам і тільки після цього, можливе продовження польоту на літаку, який перевищив льотні обмеження.
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение shturman » 26 фев 2018, 10:57

Все нормально, за виключенням маленьких друкарських помилок.
Доповнення : Н польоту по конвеєру - 300 м.
замість Неаполя, ми домовились Brindisi
замість Василькова, - Мелітополь.
Аватар пользователя
shturman
Адміністратор
 
Сообщений: 21
Зарегистрирован: 03 окт 2013, 10:47


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 12 мар 2018, 22:36

Список учасників змагань: 3/4 фіналу.
Авіаційний загін Чорного Г.В. :
https://drive.google.com/open?id=1d_0D5 ... 4OzbliZMKx

Авіаційний загін Дорохова В.Т.:

Рік навчання: 1 Л-39
Завдання: 2х180°, ПМУ
1.Александров Олексій
2.Лук`янець Максим 2-й рік навчання?
3.Посипайко Ксенія
Рік навчання: 1 МіГ-21
Завдання: 2х180°, ПМУ
1. Обухов микола
1. Каплієнко Тарас
3. Ревчук Олександр 3-й рік навчання?
Рік навчання: 3 МіГ-21
Завдання: Пілотаж
1. Каплієнко Тарас
2. ---
3. ---

Л-39
Завдання: 2х180°, СМУ (3200х250)
1.Ткаченко Андрій
2.Рогожин Ніна
3.Пенський Віктор
МіГ-21
Завдання: 2х180°, СМУ (3200х250)
1. Обухов Микола
2. Логінов Георгій 3-й рік навчання?
2. ---
МіГ-21
Завдання: Бойове завдання
1. Каплієнко Тарас
2.---
3.---


Авіаційний загін "Аеро-Спарта"(керівник Лопін Б.В.):

1-й рік, Л-39; 2х180 ПМУ
- Бережний А .;
- Малишев В .;
- Поляков М .;

1-й рік, Л-39; 2х180 СМУ
- Бережний А .;
- Малишев В .;
- Поляков М .;
_______________________________________________________________
2-й рік, Міг-21; 2х180 СМУ:
- Галаганюк А .;
- Шевченко Д .;
- Громовий А .;

2-й рік, Міг-21; маршрут-конвеєр СМУ:
- Галаганюк А .;
- Шевченко Д .;
- Громовий А .;

2-й рік, Міг-21; пілотаж:
- Галаганюк А .;
- Громовий А .;
- Купріянов А .;
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39


Re: Змагання до дня Авіації і Космонавтики - 2018 р.

Сообщение Titan » 16 мар 2018, 06:37

Увага 3/4 фіналу відбудеться завтра 17 березня 2018 р .;
Час проведення:
- 10: 00_13: 00 (пілотаж_Міг-21_2-й рік);
- 10: 00_13: 00 (2х180_Л-39_1-й рік);
- 13: 00_15: 30 (2х180_Міг-21_2-й рік);
- 15: 30_18: 00 (маршрут-конвеєр).
Аватар пользователя
Titan
Адміністратор
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 фев 2016, 09:39

След.

Вернуться в Список форумов

Вернуться в Змагання

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1